Наші партнери - група компаній "Софтпро" - є одним з найбільших вітчизняних незалежних розробників програмного забезпечення, лідером у створенні технологій для побудови корпоративних облікових систем на базі клієнт/сервер. Основний продукт групи - унікальний за своїм функціоналом програмний комплекс "Універсал". Завдяки своїм можливостям він дозволяє автоматизувати діяльність кожного з підрозділів підприємства: бухгалтерії, відділу кадрів, економічного та планового відділів, збуту та постачання, виробництва та інших. Успішному впровадженню програми сприяє наявність засобів для проектування документів різного ступеня складності, бланків та звітів; налагодження імпорту даних з інших систем, експорту до програм для здачі звітності в контролюючі органи (M.E.DOC). Система імен користувачів та паролей дозволяє чітко розмежовувати рівні доступу до інформації. Вбудоване середовище програмування дає змогу розробляти окремі модулі та інтерфейси для роботи з різним периферійним обладнанням (касовими апаратами, платіжними терміналами, вагами, мобільними пристроями тощо).
● Проведення банківських платежів по будь-яким, в т.ч. валютним розрахунковим рахункам.
● Проведення касових платежів, в т.ч. валютних.
● Платіжні доручення.
● Касові ордери.
● Можливість інтеграції з системами Клієнт-банк.
● Оприбуткування ТМЦ на склад від постачальників.
● Оприбуткування ТМЦ на склад з виробництва.
● Внутрішні переміщення між склдами.
● Облік відвантажень і повер-нень.
● Виписка рахунків на оплату.
● Переоцінка, інвентаризація.
● Ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, в т.ч. в розрізі договорів.
● Система прейскурантів.
● Надходження товару до роздрібної точки продажу з формуванням торгівельної націнки.
● Переміщення зі складу підприємства та між точками продажу.
● Реалізація за готівковий та безготівковий розрахунок.
● Робоче місце касира.
● Облік дисконтних карт.
● Облік отриманих та наданих послуг. Формування рахунків на оплату послуг.
● Облік відряджувальних коштів,
● Облік коштів, що були витрачені на господарські потреби (враховується під час розрахунку заробітної плати).
● Облік операцій з основними засобами: надходження, введення в експлуатацію, переміщення, иодернізація, ліквідація і т.ін.
● Ведення довідника ОЗ.
● Нарахування зносу в бухалтерському та податковому обліках.
● Технологічні карти (матеріали, обладнання, оснастка).
● Рецептури декомпозиції.
● Виробничі замовлення.
● План виробництва.
● Виробничі звіти (складання, декомпозиція).
● Списання матеріалів за технологічними картами.
● Розрахунок собівартості продукції.
● Облік валют та їх курсу.
● Облік надходження імпорту.
● Інвойси, реалізація на експорт.
● Розрахунок курсових різниць.
● Картка автомобіля.
● Подорожні листи - облік виїздів, списання ПММ (три методи).
● Таблиці поправочних коефіцієнтів.
● Врахування переходу на зимовий або літній сезони.
● Особові картки працівників.
● Штатний розклад.
● Тарифні сітки.
● Накази про прийняття на роботу, звільнення, надання відпустки, переведення на іншу посаду тощо.
● Інтеграція з модулем "Заробітна плата".
● Облік будь-якої форми оплати праці: оклад, тариф, індивідуальна та бригадна відрядна.
● Гнучке налаштування статей нарахувань і утримань та алгоритмів їх розрахунків.
● Розрахунок лікарняних, відпускних та аліментів.
● Розрахунок індексації.
● Побудова форми 1ДФ,
● Створення звітів та експорт в M.E.DOC для подання до Пенсійного фонду.
● Видаткові податкові накладні (автоматичне формування за першою подією на підставі первинних документів; ручне введення),
● Коригуючі податкові накладні.
● Прибуткові податкові накладні.
● Автоматичний розрахунок валових доходів/витрат на підставі первинних документів.
● Створення шаблонів, налагодження та складання звітних форм для подання до податкової інспекції, відділу статистики та пенсійного фонду.
● Експорт звітних форм у різних форматах до програми M.E.DOC, безпосереднє створення звітів за допомогою ActiveX компонента MEDOC.ZApplication.
Саме наші клієнти є нашим основним досягненням - нам довіряють, нас визнають та високо цінять рівень нашої роботи. Ми цінуємо Ваш час та надаємо перевагу індивідуальному підходу до кожного клієнта. Довготривале співробітництво є для нас найвищою винагородою. Ми не боїмося складних проектів – чим складніша задача, тим цікавіша вона для наших спеціалістів, і тим важливіше надати найбільш оптимальне рішення.
Програмне рішення, яке забезпечує всім необхідним для ведення обліку на невеликих підприємствах.
5500 грн
вартість одного конкуруючого підключення
+
1 безкоштовно
----------------------------------
До 10 користувачів
1 план рахунків
Версія програмного комплексу з оптимальним співвідношенням ціна/продуктивність для підприємств середнього бізнесу.
9900 грн
вартість одного конкуруючого підключення
----------------------------------
До 15 користувачів
2 плана рахунків
Автоматизація з xRobot
Система повідомлень
Підтримка мобільних рішень
Комплексна система керування ресурсами підприємства (ERP). Найкраща версія для середніх та крупних підприємств та організацій.
13200 грн
вартість одного конкуруючого підключення
----------------------------------
999+ користувачів
99+ планів рахунків
Автоматизація з xRobot
Система повідомлень
Підтримка мобільних рішень